woensdag 28 december 2022

Blauwe kerstballen deel 1

 Maandag avond. Ik lig op de bank en heb eigenlijks wel zin in een geil verzetje.

Maar waar haal ik die zo snel vandaan? Natuurlijk Grindr. Ik open de ap en begin te scrollen mwa niet heel veel bijzonders dacht ik. Tot dat er iemand reageert 20 jaar uit leeuwarden. Hmm en lekker jong stuk dacht ik. En we beginnen te chatten, Na een leuk gesprek en het uitwisselen van hete foto's bespreken we wat we zouden gaan doen en wat hij allemaal geil vindt.

Hij zegt tegen mij dat hij het erg geil vind om in zijn ballen getrapt te worden. In eerste instantie denk ik wat moet ik hier nou mee dan 

dat doet toch ontzettend veel pijn of niet soms. Maar goed ik begin eerst een beetje te twijfelen en het gesprek gaat verder ook wil hij graag vernederd worden in zijn gezicht gespuugd en over hem heen gepist  worden.

Nou weet ik niet of ik dat wel wil maar dat zien we later wel dacht ik. Ik reageer op hem en maak hem duidelijk van mijn ballen blijf je af hoor.

Waar op hij zegt wil je het niet eens ervaren dan hoe geil dat is.

Nou ik dacht bij mezelf dit gaan we dus echt niet doen.

En ineens volgen er meer fotos van zijn goddelijke staaf, man wat ziet dat er lekker uit. Ik voel hem bij mij al lekker groeien. Met een kloppende lul in mijn broek chatten we verder, Hij vraagt mij ook om meer foto's en deze stuur ik hem maar wat graag toe. En hij begint ook bloedgeil te worden en wil meer zien. Hij stuurt fotos van zijn heerlijke kont kutje en ik fantaseer verder over hoe ik mijn kloppende met bloed gevulde lul in hem stop. Maar ja dat is fantasie we moeten eerst maar eens kijken of het uberhaupt wel tot een afspraak komt.  We hadden afgesproken dat we elkaar op  woensdag  zouden ontmoeten, Hij moest nog wel even kijken of dit goed uit zou komen met zijn werk. Toen dacht ik al dit zal wel niks worden, er volgden nog wat gesprekken via grindr over wat hij nog meer wilde proberen. Opzich klonk dit best wel geil zolang ik het allemaal maar bij hem zou doen.

Nog steeds was ik een beetje argwanend maar goed we zien wel of er iets van komt toch? En anders zoek ik toch gewoon verder er zijn daar zoveel zaadvragende boys. Maar dan is het toch zo ver. Het wordt geen woensdag avond maar donderdag avond. Ik had afgesproken om hem uit leeuwarden weg te halen en hem mee te nemen naar mijn huis. Het is inmiddels donderdag avond ik ben nog even live op tiktok en spreek er met Jantine  over wat ik die avond allemaal met hem ga doen. Inmiddels weet iedereen het maar goed dat maakt mij niet zo veel uit. Dan is het zo ver het is 22:00 en ik stap in de auto richting leeuwarden, En ja op de afgesproken plek staat ie dan een leuke getinte bulgaarse jongen. Hij stapt in en stelt zich voor. We hebben het op de terug reis naar mijn huis eerst over doodgewone dingen, En dan ineens slaat het om hij maakt mijn riem los en zegt ik begin vast te zuigen als je het niet erg vind. Ik zo van erg ? hoe zou ik dat nou erg vinden voor dat ik het wist hard ik een harde kloppende lul in mijn boxer. 

Dat duurde maar even en mijn eikel tikte zijn huig aan heerlijk die warme lippen om mijn lul. Ik zeg tegen hem dit was je voor proefje straks krijg je de rest. 15 minuten later waren we bij mij thuis. Eerst even een glaasje drinken en hup door naar boven. We hadden van tevoren al besproken van hoe of wat. Dus daar gingen we dan op naar boven ik doe de deur van de slaapkamer open en gooi hem op bed en we beginnen heerlijk intens te zoenen. Tijdens het zoenen twijfelde ik eerst maar toch deed ik het en sloeg hem onverwachts in zijn ballen. Hij schreeuwt het uit van de pijn. Harder roep hij en ik geef hem nog een tik in zijn ballen. Kut dacht ik het raam van de slaapkamer staat nog open wat zouden de buren wel niet denken.

Snel het raam dicht en door dacht ik het is nu toch al te laat.

Hij kreunt nog na van de pijn. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten