woensdag 28 december 2022

Blauwe kerstballen deel 2

 Ik trek zijn broek van zijn kontje en begin hem heerlijk te zuigen, Ik laat zijn geile lul diep in mijn keeltje glijden en tijdens het zuigen geef ik hem zachtjes nog een paar tikjes op zijn ballen. Ik voel de pijn door zijn lijf schieten. Ik wil met gezwollen ballen naar huis zegt ie 

dat geen we regelen dacht ik. Ik steek mijn vinger in zijn ster en zuig heerlijk verder hij is zo geil dat ik mijn mond vol met voorvocht heb heerlijk dit. 

En vorvolgens ligt hij met zijn benen wijd op bed en geef hem er een knietje in. Hij schreeuwt alles bijelkaar en ik wordt er bloed geil van. Ja echt ik vond het toch wel geil. Even een pauze inlassen zodat zijn balletjes even bij kunnen komen. Hij stopt mijn harde lul in zijn mondje. Ik pak hem bij zijn haren en druk hem er goed diep in heerlijk die geluiden van een geile jongen die er bijna in stikt. Na dat hij mij goed heeft gezogen neemt hij mijn volle kloten in zijn mond en begint hier lekker op te zuigen ik word hier gewoon nat van ja. Nat mijn mannen kutje werd nat. 


ik vraag hem kunnen je ballen het nog aan, en hij knikte ja. 

Ik leg hem op zijn rug op bed neer en leg zijn benen naar zijn schouders ik spuug even goed op zijn ster en druk mijn kloppende harde lul zo in hem. 

Ik zie hem genieten, Tijdens het stoten knijp ik hem hard in zijn ballen zo hard dat ze tussen mijn vingers weg schieten. En weer komen er geluiden uit of word er iemand vermoord. Wat is het toch heerlijk om de macht te hebben in bed. Inmiddels zie ik zijn balzak dikker worden zijn ballen beginnen te zwellen. En het aanraken begint gevoelig te worden zo te zien aan hem. Hard stotend kom ik klaar in zijn kontje heerlijk. Ik trek hem er uit en ga staan ik geef hem nog 1 harde schop in zijn ballen en begin hem klaar te zuigen. Ik voel zijn warme zaad mijn keel in lopen, dit was het dan dacht ik. Heb ik dit ook weer een keer beleefd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten