zaterdag 4 juni 2022

Autopech

Vrijdagavond half 8 en zijn dienst zat er bijna op... Eindelijk naar huis dacht martijn, als ik thuiskom plof ik op de bank en kan mijn weekend beginnen.. Terwijl hij dit dacht begon zijn telefoon te piepen en kreeg hij een bericht van zijn baas.. natuurlijk dacht martijn, in het laatste half uur van mijn dienst toch nog iemand met pech.. lichtelijk chagereinig bevestigde hij de klus en stelde zijn navigatie in..



Na ongeveer tien minuten rijden kwam hij aan en zag een donkerkleurige minicooper staan.. hij keek naar binnen en zag een mooie blonde meid van midden 20 zitten die hem met een zwoele blik aankeek.. de irritatie die martijn voelde omdat hij na een lange dag graag naar huis wou veranderde in een heel ander gevoel wat hem meteen nieuwschierig maakte maar hem tegelijkertijd ongemakkelijk liet voelen.. Hij stapte uit en liep naar het portier van de andere auto.. goedenavond, ik ben martijn, waar kan ik je mee helpen? inge stapte uit en stelde zich voor.. ik ben inge zei ze terwijl ze martijn diep in zijn ogen aankeek.. martijn kreeg het warm en voelde gelijk dat zijn lichaam op de blik en de heerlijke verschijning van inge reageerde..



Mijn auto start niet meer martijn, zei inge terwijl ze bedenkelijk naar haar auto keek.. Hmm zei martijn, doe de motorkap maar even open, dan zal ik even goed kijken of ik wat kan vinden..

inge opende de motorkap en martijn begon de zoektocht naar het probleem.. Ah ik zie het al zei martijn, er is een riem kapot, ik zal eens kijken of ik die bij me heb..



martijn draaide zich om om en liep naar zijn auto om op zoek te gaan naar een riem.. terwijl hij dit deed gingen er allerlei gedachten door hem heen die hem gek maakte van geilheid.. pff dacht hij ik moet professioneel blijven en mijn hoofd erbij houden.. hij ging op zoek naar de riem, maar helaas had hij dezeniet in zijn bus liggen.. dan zit er niets anders op dan de auto weg te slepen en haar thuis te brengen bedacht hij..



martijn liep weer naar inge om haar het slechte nieuws te vertellen.. euhm ja euh ik heb de riem helaas niet in mijn auto liggen dus euhm moet ik je auto slepen en kan ik je euh thuisbrengen als je dat wil.. martijn had moeite om zich een houding te geven door de elegante verschijning van inge.. inge was niet zo groot en had een heerlijke kont en mooie borsten.. precies waar martijn van hield.. en dan die zwoele blik in haar ogen.. inge keek martijn doordringend aan en zei, hmm oke als je dat doen wil graag, breng me maar naar huis martijn, zei ze terwijl ze hem doordringend aankeek..

Eenmaal bij het huis van inge aangekomen begon martijn de auto los te maken en haalde hij de papieren te voorschijn.. kom je anders even mee naar binnen vroeg inge? je hebt me zo goed geholpen, het minste wat ik kan doen is je wat te drinken aanbieden.. Euhm ja is goed zei martijn, ik heb inmiddels wel dorst gekregen dus graag.. oke zei inge, loop maar met me mee dan.. inge liep voor martijn uit en martijn kon zijn ogen niet van inge afhouden.. wat was dit een lekkere geile meid en wat zou ik haar graag.. nee dacht martijn ik moet me inhouden want ze mag niets merken.. toen inge de deur openmaakte vroeg ze aan martijn of hij alvast even wou gaan zitten in de huiskamer.. maak het jezelf gemakkelijk zei ze terwijl ze iets te drinken voor hem pakte.. hier martijn, drink maar lekker op, dan kun je een beetje afkoelen zei inge terwijl ze hem aankeek.. martijn kon zich bijna nietmeer inhouden en voelde zijn lul groeien in zijn broek.. euh ja dankjewel inge stamelde hij een beetje ongemakkelijk. ik ga me even een beetje opfrissen en iets gemakkelijkers aantrekken zei inge.. ik ben zo weer terug..



Na ongeveer 5 minuten kwam inge weer terug.. ze had alleen haar badjas aan.. sorry martijn, ik heb het zo warm.. ik heb alleen even mijn badjes aangetrokken.. dat vind je toch niet erg vroeg ze terwijl ze hem met een stoute blik aankeek.. euh nee inge dat vind ik euh helemaal niet erg stamelde martijn.. inge lachte en had door wat ze met martijn deed.. het gevoel dat ze hem gek maakte van geilheid wond haar enorm op waardoor haar poesje inmiddels behoorlijk nat was geworden..



inge kwam naast martijn op de bank zitten en vertelde hem hoe dankbaar ze hem was dat hij haar had geholpen en vroeg hoe ze hem kon bedanken terwijl ze hem over zijn been begon te strelen.. martijn die zich de hele tijd had ingehouden trok het niet meer en keek inge met een geile blik aan terwijl hij met zijn mond richting de hare bewoog.. geil begon martijn haar te zoenen en inge zoende geil terug.. martijn zijn handen bewogen over het heerlijke lichaam van inge en vonden hun weg naar haar heerlijke borsten en tepels.. zachtjes begon hij met haar borsten te spelen terwijl inge het uitkreunde van genot.. de handen van inge waren ondertussen ook op onderzoek uitgegaan en hadden de inmiddels keiharde lul van martijn ook gevonden.. doe je broek maar uit zei inge.. ik wil wel eens zien wat voor mooi's je daar voor me hebt..



martijn trok zijn broek uit en zijn harde lul kwam tevoorschijn.. hmm zei inge terwijl ze hem beetpakte wat heb je een heerlijke paal.. daar kan ik wel wat mee zei ze terwijl ze m geil aankeek.. haar mond bewoog zich richting zijn eikel en ze begon er geil aan te likken.. hmm zei inge wat heb je toch een lekkere lul.. terwijl ze hem geil aan bleef kijken kneden ze ook zijn ballen en begon ze hem te pijpen.. de hand van martijn had inmiddels de kletsnatte kut van inge gevonden en kreunend van genot begon hij haar te vingeren.. pff dacht hij wat heeft ze toch een heerlijk nat poesje.. en wat kan ze heerlijk pijpen.. wat een heerlijke geile slet is dit.. martijn voelde dat hij het bijna niet meer hield en gek van geilheid pakte hij inge beet en legde haar op de bank neer.. nu is het mijn beurt dacht hij terwijl hij met zijn mond de heerlijke natte kut van inge opzocht..


geil begon hij te likken en te zuigen terwijl hij haar met zijn vingers verwende.. inge genoot zichtbaar en kreunde terwijl martijn haar met zijn tong naar een hoogtepunt bracht.. Net voordat ze kreunend klaarkwam stopte martijn.. Met een zwoele maar verbaasde blik keek inge martijn aan.. waarom stop je nou vroeg ze? hmm dacht je dat ik al klaar met je was zei martijn plagend terwijl hij haar doordringend aankeek.. hij gaf nog een kus op haar heerlijke natte kutje en kwam terwijl hij op weg naar boven kusjes gaf op haar liggen.. hij keek haar aan terwijl hij met zijn lul tegen haar kutje aanwreef.. stop m er nou in.. ik wil je.. kreunde inge... het idee dat hij haar zo gek kon maken van verlangen maakte hem nog geiler en terwijl hij dit dacht stoote hij zijn harde lul in het heerlijke natte kutje van inge.. hmm kreunde inge.. neuk me.. nu!.. martijn begon haar te neuken en had al snel door dat inge van ruige geile sex hield.. hij begon met zijn harde lul het kutje van inge te bereiden en terwijl hij dit deed pakte hij haar polsen vast en drukte deze op het bed.. hij zag aan de ogen van inge dat dit haar nog geiler maakte en fluisterde in haar oor dat ze helemaal van hem was en hij de baas was.. inge kreunde van genot terwijl martijn steeds harder en harder begon te stoten.. oow wat een heerlijke geile slet is dit dacht martijn.. terwijl hij dit dacht voelde hij dat hij dit niet lang meer vol zou houden en stopte met neuken.. ga maar op je buik liggen schatje..



inge keek hem aan en zonder iets te zeggen deed ze wat martijn vroeg.. terwijl martijn naar het geile lichaam van inge keek werd hij nog gekker van geilheid.. 100 geile gedachten gingen door zijn hoofd over wat hij allemaal met haar zou willen doen... terwijl inge op haar buik lag en martijn uitzicht had op haar heerlijke billen kwam hij bovenop haar liggen.. inge dacht dat martijn gelijk weer verder zou gaan waar ze gestopt waren.. maar martijn had andere plannen.. terwijl inge onder hem lag begon martijn haar in haar nek te zoenen en pakte hij haar stevig vast... zijn hand vond zijn weg naar haal keel en hij pakte haar daar beet.. niet te hard.. maar wel zodat het duidelijk was dat ze zich helemaal aan hem over moest geven en hij de baas was.. terwijl martijn bovenop haar lag en haar vasthad wreef hij met zijn lul over haar billen heen.. inge kronkelde van genot en smeekte martijn om haar weer te neuken..



martijn bewoog zijn lul weer richting de kletsnatte kut van inge en begon haar weer te neuken.. oow wat voelde dit lekker dacht martijn terwijl hij met zijn harde lul in het heerlijke kutje van inge stootte.. terwijl hij nog steeds haar keel beet had en inge zich helemaal overgaf aan hem zei hij zachtes in haar oor dat hij het bijna nietmeer hield.. inge reageerde zacht kreunend dat ze zijn zaad diep in haar kutje wou voelen en ook bijna klaar zou komen.. niet lang daarna kwamen ze samen heerlijk en met veel gekreun klaar.. samen bleven ze nog even liggen om na te genieten van dit heerlijke avontuur en zoende ze nog wat..

pff ik heb nog nooit zo'n geile klus gehad grapte martijn.. inge keek hem lachend aan en zei' als ik ooit weer autopech heb zal ik je zeker bellen ;) 



 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten